fredag 9. oktober 2009

Jeg har fått et nydelig kort av Anette (Smash)







Se på dette vakre kortet som dukket opp i postkassa mi her i forrige uke! Og se hva hun skriver! Jeg åpna opp konvolutten og fikk helt sjokk over at det lå noe så vakkert oppi der. Så åpner jeg opp kortet og ser at hun har lagt med en godispose med masse charms og blonder oppi. Så leser jeg hva hun skriver og kjenner at tårene bare kommer pressende på! Det var bare så utrolig hyggelig og varmende at hun har laget et kort til bare meg og sendt sååå gode ord. Helt ufattelig. Blir faktisk litt rørt når jeg sitter å skriver dette nå. Tusen mange millioner takk min kjære venn Anette (som jeg aldri har møtt i virkligheten, men pratet mye med på BV`s hobbyforum)

4 kommentarer:

  1. Så snill Anette er!! koselig å få slikt kort i posten

    SvarSlett
  2. Hei på deg;)
    Du må titte innom bloggen min, for du har vunnet en liten premie hos meg!
    Klemmer fra Kristine

    SvarSlett
  3. SÅ koselig post å få da!! :)

    SvarSlett
  4. Ntåååå, TUSEN TAKK for kjempesøte ord!! Du er så utrolig snill altså!!

    SvarSlett

Tusen takk for alle koselige kommentarer:)