søndag 13. desember 2009

Julekort og Noteark utfordring på TJSC :)


Jeg er litt sen med julekortlaginga. Men jula er da slettes ikke over enda...så er jo ikke for sendt å sende vil jeg tru :p Men har bestemt meg for å lage til et fåtall utvalgte:) Blir nok ikke mer enn ca 5 kort i år tror jeg;)
Dessuten har TJSC en notearkutfordring pågående. Og den har jeg hatt så lyst til å være med på. Så derfor sørget jeg for å ha med noen noter på julekortet mitt. Jeg ELSKER noter! Syntes det gjør seg så sinnsykt godt, på nesten alle prosjekter :p Også er jeg veldig gla i musikk, så da passer det jo yppelig å bruke musikkens skrift også;)

9 kommentarer:

  1. Koselig kort med nostalgisk motiv :o)
    Likte det kjempegodt!

    SvarSlett
  2. For et nydelig bidrag fra deg! Virkelig nydelig! Kjempestilig med svart noteark!

    Tusen takk for flott bidrag!

    SvarSlett
  3. Kjempeflott julekort! Heldig er den som får det i postkassa si:)
    Jeg starta så bra jeg, men plutselig var alle solgt.....så jeg endte opp med å bestille julekort på vistaprint...*flau*

    SvarSlett
  4. så fint julekort du har laga!
    Likte detta vælig godt. va liksom litt annerledes;)
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  5. Fy søren, så utroooolig lekkert!! Du er sinnsykt flink!

    SvarSlett
  6. Svare dæi bare her æi. har egentlig ikke tenkt så mye over ka æi ville hadd for ei sån hue. Ka ville du betalt?;)Koselig at du likte den da:)

    SvarSlett
  7. Kjempeflott kort.
    Lekkert motiv.

    Kaia

    SvarSlett
  8. SO Pretty!!! U do GORGEOUS work!!!

    SvarSlett

Tusen takk for alle koselige kommentarer:)