mandag 6. juli 2009

Mitt bidrag til Redesign-konken, som ble avlyst

Dette er mitt bidrag til Redesign konken som var på BV`s Hobbyforum. Den ble deverre avlyst, da det var kunn meg som hadde levert et bidrag. Jeg håper at Knurrende Symaskin som var ansvarlig for konken setter opp en ny konk til høsten, da folk er hjemme fra ferie inne i høst kulden. Regele på denne konken var at man skulle ta utgangspungt i en gammel t-shorte og lage noe nytt.
Så her er min gamle gravid-t-shorte.
Som fikk nytt liv som fin-shorts til Elise-snuppa mi:)








3 kommentarer:

  1. Åååå så tøff den ble! Du er kjempe flink!!=)

    SvarSlett
  2. Wow, så kuuuuul!!! Du er søren meg en symester altså!!!

    SvarSlett
  3. oj så tøff den ble :) utrolig flink du:)

    SvarSlett

Tusen takk for alle koselige kommentarer:)