mandag 13. juli 2009

Mitt fem-minutters kort:)




Her er et kort jeg laga på ca fem minutter. Skulle i bursdag til ei god venninne og rett før jeg skulle dra kom jeg på at jeg IKKE hadde kort til henne!!! Gosj! Og det må man jo ha...så satte meg ned å fikk kasta sammen noe i en fei:) Til å bare å ha slengt sammen noe, ble jeg vel egentil fornøyd, selv om det ser en tanke stusselig ut. Bildene er heller ikke av veldig go kvalitet da jeg ikke fant kameraet mitt og tok noen kjappe bilder med mobilen før jeg kjørte avgårde :p

3 kommentarer:

  1. Kjempefint kort!! Helt utrolig at du lagde det på sååå kort tid!! Flinka!!

    SvarSlett
  2. Så fin denne var :)
    Ser ikke ut som du kun har brukt 5 min på den ;D

    SvarSlett
  3. wow, kort på fem min. e værst! Veldig fint kort asså:)

    SvarSlett

Tusen takk for alle koselige kommentarer:)