lørdag 30. januar 2010

Trekkninga av give awayen min er nå gjort:)


Nå har jeg endelig fått en frisk PC og er på og får blogget igjen...juhu:)


Ville bare si tusen takk til alle dere som har deltatt i give awayen min. Tusen hjertelig alle sammen:) Jeg skulle så gjerne hatt noe å gi bort til alle og enhver av dere. Men denne gangen ble det bare en av dere som kunne vinne og det ble nr 7. (Har brukt en random number nettside til å trekke). Og etter det jeg klarer å telle, så blir det Bomull:) (Siden Monica og Gunn Elin ikke ville være med i trekningen) Gratulerer så masse. Send meg en e-mail med navn og adresse, så skal jeg sende deg posen så fort jeg kan:) E-mail adressen min er ahkile@broadpark.no :)


Stor klem fra Anne:)

1 kommentar:

  1. åååååååååå, så misunnelig, denne hadde jeg trengt. Gratulerer bomull

    SvarSlett

Tusen takk for alle koselige kommentarer:)