lørdag 20. juni 2009

Enda et dorull-kort

I kveld har jeg laget et dorullkort til en kollega som skal slutte på avdelingen for å starte på anestesi studie. Blir så trist å miste henne. Så har derfor laget et kort til henne. Vi har en felles ting, og det er at vi liker de samme pennene. Men vi får dem ikke på avdelingen lengere, så vi to tviholder på pennene våre og neker å låne de bort :p Kom over en utrolig billig pakkning med ti slike penner på biltema, og måtte bare kjøpe. Så nå deler jeg to av dem med henne. De ble pyntet bitte litt også :p







9 kommentarer:

  1. Så flott kort,kan tenke meg hun blir glad

    SvarSlett
  2. Prinsessa i tårnet21. juni 2009 kl. 10:19

    Flott kort. Jeg hadde blitt glad om det var jeg som fikk en sånn oppmerksomhet.

    SvarSlett
  3. Kjenpefint kort du har laga! veldig koselig med de pennene da!! Hun blir nok kjempeglad for de!:)

    SvarSlett
  4. Det ble jo knall fint... kjempe fin gave til henne og da!!

    SvarSlett
  5. Kjempefint kort, og veldig koselig med de pennene da:) Tror nok jeg hadee blitt rørt ja, om noen hadde gjort noe slikt mot med:) Små gleder........!

    Klem Anne

    SvarSlett
  6. For et nydelig kort!!! Og sååå kult med de pennene!!! Snill du er!

    SvarSlett
  7. Hei hei =0)
    Så at du ville ha oppskrift på bretteboka jeg har lagd =0)
    Skal prøve å få lagd en tutorial (om det heter det) til helga, for jeg har nemlig ingen link..... Men siden det er flere som har spurt ellers også så skal jeg jammen slå til og gjøre det =0)
    Ha en fin dag !!!
    KLÆM!!

    SvarSlett
  8. du er jo en mester på dorull kort=) lekkert

    ps: ligger en liten ting til deg i blogga mi

    SvarSlett

Tusen takk for alle koselige kommentarer:)