lørdag 27. juni 2009

Honest Scrap :)

Denne fikk jeg av virkelig snille Anette....tusen takk vennen...ble sååå gla vet du:)

Når man får denne her skal man si 10 ting om seg selv.


10 TING OM MEG:)
1. Jeg har diabetes type 1
2. Jeg elsker rødvin:)
3. Jeg har spilt i Drammens første offisielle jente-band:)
4. Jeg har spilt gitar på Working Class Hero-festivalen:)
5. Jeg har spilt teater i Sør-Afrika:)
6. Jeg ble bitt av hogg-orm da jeg var fem og lå to uker på sykehus
7. Jeg har to percinger og en tatovering
8. Jeg elsker å sove lenge, men gjør det nesten aldri.
9. Jeg elsker scrapping:)
10. Jeg er odelsjente på et småbruk i Vest-Telemark:)
Denne vil jeg gi videre til Førken F, Lettliva og ThisIsAnfield alle fra BV:) Ta en titt i bloggen dems, skikkelig mye fint å finne der, jeg kan love deg god inspirasjon:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle koselige kommentarer:)