søndag 14. juni 2009

Mitt første scrappa kort

Snille Anette som også hører til hobbyforumet på BV var så immari snill at hun hjalp meg med starten på min scrappekarriere. Hun har svart på utallige teite spm fra en nybegynner. Og tok på seg jobben med å handle inn en start-pakke for meg. Tusen hjertlig takk Anette. Jeg sendte henne noe lim hun savnet hjemme i sin Ica butikk, noe små-stæsj og dette kortet som takk for hjelpen. Ta gjerne et titt i hennes fantastiske fine blogg (se så flink hun er med sine scrapperier) :)http://mamma-anette.blogspot.com/





2 kommentarer:

  1. Åååå, du er jo suuuupersøt da!! Tusen takk for kjempekoselige ord!! Bare hyggelig å kunne hjelpe!! =)
    Nyyydelig kort, som står så fint på scrappepulten min=)

    SvarSlett
  2. Kjempe nydelig kort.. Sånn så virkelig ikke mitt første ut.. Helt imponert.. Veldig mye annet fint i bloggen din og.

    SvarSlett

Tusen takk for alle koselige kommentarer:)